Як показала практика, більшість світових автомобільних підприємств нашого часу на початку свого існування, займалися далеко не автопромисловістю. Компанія «Bayerisch Motoren Werke AG» (BMW) виключенням теж не стала.
Основоположним початком історії стало створення, в 1913 році, двох невеликих авіамоторних підприємств, творцями яких були Карл Рапп і Густав Отто. А сталося це в Мюнхені. Але ось, з початком Першої світової війни, попит на авіаційні двигуни помітно зріс. Тоді обидва німця прийняли рішення об’єднатися в одне підприємство. Таким чином 20 липня 1917 року була зареєстрована торгова марка «Bayerisch Motoren Werke AG». Відповідно цей день є датою заснування бренду, а Рапп і Отто її засновниками.
Наступним кроком на шляху до продуктивного виробництва стало створення логотипу. Тут вже існує дві версії. Згідно з першою, коло з чотирма секторами сріблястого і синього кольорів означає пропелер. Мабуть данина минулому. А ось друга версія стверджує, що в емблемі відображений національний біло-синій прапор Баварії. Тут вже, звичайно, кому який варіант більше до душі.
Досліджуючи всю історію існування «Bayerisch Motoren Werke AG» від початку і до наших днів, чітко проглядаються спади виробництва, за якими одразу йшов явний успіх. Так, наприклад, після Першої світової війни німецькому виробництву, згідно Версальського договору, було категорично заборонено займатися випуском авіадвигунів. У цей період і почалися перші проблеми компанії – з’явилося питання чим займатися далі. Але німці народ винахідливий. Завод перепрофілювали і зайнялися виробництвом мотоциклетних двигунів, а надалі і самими мотоциклами. Таким чином, в 20-х роках спостерігався значний підйом компанії, а випущені ними мотоцикли прославилися своїми швидкісними достоїнствами.
Відомий факт, що після поновлення виробництва авіадвигунів, на одному з літаків з двигуном компанії «Bayerisch Motoren Werke AG», був встановлений світовий рекорд – досягнення висоти в 9760 метрів.
Крім того, «BMW» співпрацювало з СРСР по секретному договору, згідно якого другі отримували новенькі авіадвигуни. Саме завдяки авіаційним запчастинам «BMW» було здійснено більшість перельотів в 30-х роках ХХ століття.
1923 став ще одним вдалим етапом в історії «BMW». Був випущений перший мотоцикл R32. Але головне не це. Знаменною подією стала перемога цього агрегату в міжнародних мотогонках, завоювавання довіри та визнання.
Свій перший автомобіль компанія випустила тільки аж в 1932 році – модель називалася «BMW 3/15 PS». Головною перевагою автомобіля була чотирьохступенева коробка передач, маючи яку, модель випереджала своїх конкурентів на два роки вперед.
У 1936 році була випущена легендарна спортивна модель «BMW 328». З цього моменту, «BMW» починає активно конкурувати з «Mercedes-Benz». Адже мерседес випускався під гаслом «Автомобіль для пасажира», «BMW» ж вирішило акцентувати увагу на зручність водія.
Значний спадок у виробництві, компанія зазнала в часи Другої світової війни, коли промисловість всієї Німеччини була близька до банкрутства. Втративши все, що було створено за чверть століття, довелося важко відновлювати практично з нуля. Однак не встигнувши порадіти новим починанням, компанія знову опинилася у фінансовій кризі.
Порятунком компанії послужили рішучі дії керівництва. Спільними зусиллями була зібрана необхідна сума коштів для випуску нової моделі автомобіля середнього класу. Головною споживчою аудиторією повинен був стати «середньостатичний європеєць». Саме на Франкфуртському автошоу було вирішено представити експериментальну модель – «BMW 1500». Автомобіль мав успіх, а компанія була врятована, адже за пару тижнів було більше 20 тисяч замовлень.
На закінчення можна додати лише одне. Тільки щиро люблячи свою справу, можна отримати успіх і визнання народом. Яскравим прикладом є історія компанії «BMW», яка триває і наразі. А німці вкотре підтвердили світову думку з приводу якісного виробництва в сфері автомобільної промисловості.
Немає коментарів:
Дописати коментар